مامان حلما انقباض و درد زایمان نمیتونم تشخيص بدم😂😂همشو میگم علائم زایمان
شما هفته اخری بایدخیلی حواست ب ضربان قلب باشه
آخه بگیم حرکت بچه کمه میگن جاش تنگه میگیم انقباض میگن طبیعیه میگیم درد پریودی میگن شروع درداس میری معاینه آخرش میگن بسته ای
توهفته شماهفته ای یکباربایدگرفته میشده
وقتی انقباض داری یا حرکات بچه کم شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.