نه هیچ مشکلی نداری خداروشکر، یا واکسن سرخجه زدی یا قبلا مبتلا شدی و بدنت ایمنی داره
IGg بالا و IgM منفی نشونه اینه که مشکلی نیست
انتی بادی ضد روبلا ویروس، سرخجه ست
عزیزم احتمالا بچه بودی واکسن سرخجه زدی و الان بدنت ایمنه
ازمایشتون مربوط به سرخچه هست
تفسیر::شما نسبت به سرخجه ایمن هستید و نشانهای از عفونت حاد فعلی وجود ندارد.
اگر این آزمایش مربوط به بارداری یا قبل از بارداری است، نتیجه خوب و اطمینانبخش محسوب میشود.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.