دوستان کسی میتونه اینـ تفسیر کنه

تصویر
۵ پاسخ

نه هیچ مشکلی نداری خداروشکر، یا واکسن سرخجه زدی یا قبلا مبتلا شدی و بدنت ایمنی داره

IGg بالا و IgM منفی نشونه اینه که مشکلی نیست

انتی بادی ضد روبلا ویروس، سرخجه ست

عزیزم احتمالا بچه بودی واکسن سرخجه زدی و الان بدنت ایمنه

ازمایشتون مربوط به سرخچه هست

تفسیر::شما نسبت به سرخجه ایمن هستید و نشانه‌ای از عفونت حاد فعلی وجود ندارد.
اگر این آزمایش مربوط به بارداری یا قبل از بارداری است، نتیجه خوب و اطمینان‌بخش محسوب می‌شود.

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۵ ماهگی
مامان طاها مامان طاها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💫 جوجه رنگی 💫 مامان 💫 جوجه رنگی 💫 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرتین🥰آیلین مامان آرتین🥰آیلین ۱ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیستم بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته هفتم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته بیست‌وششم بارداری
معجزه خدا معجزه خدا قصد بارداری