دوستان
کسی میتونه این ازمایشو واسم تفسیر کنه😘

تصویر
۳ پاسخ

قندت یکم بالاس رعایت کن

کسی هم هست ازمایش ۹بهش بعد مثبته من مشکوک و خیلی نگرانم

یه مقدار قندت بالاست بقیش خوبه
نوشابع و قند نخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دودَر کوچولو 🎀 مامان دودَر کوچولو 🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۵ ماهگی
مامان سوفیا مامان سوفیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طاها مامان طاها هفته بیست‌وسوم بارداری