کسی میتونه جواب این ازمایشو برام تفسیر کنه؟

تصویر
۶ پاسخ

قند و چربیت بالاس عزیزم

عزیزم علاوه بر چربی ک تقریبا خیلی بالا هس قندتون هم باید کنترل بشه و بالای ۱۰۰ هس
ب پزشکتون حتما نشون بدین ک اگر نیاز بود بهتون دارو بدن

اینم برگه ی سوم هستش

تصویر

بقیه چیزا اوکیه 😄
چرب و چیلی رو کم کن خواهر 😒

اون برگه ی اول بود ..اینم برگه ی دومه

تصویر

تری گلیسرید یا همون چربی خونت خارج از محدوده نرماله 🫢

سوال های مرتبط

مامان 💫 جوجه رنگی 💫 مامان 💫 جوجه رنگی 💫 هفته پانزدهم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان ☆کیاناولیانا☆ مامان ☆کیاناولیانا☆ ۱ ماهگی