۴ پاسخ

مامانا بی زحمت اینم برام تفسیر کنید.

تصویر

من دادمش چت جی بی تی ....همه چیه خوب فقط فقر آهن و کم خونی گفت داری ...البته هممون ک داریم اینو

هموگلوبین تون پایینه حتما باید دارو مکمل بگیرید چون باردار هم هستید ،بقیه مواردتون خوبه ،قند و کراتین خوبه

این زده من ترجمه زدم عزیز

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💫 جوجه رنگی 💫 مامان 💫 جوجه رنگی 💫 هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ☆کیاناولیانا☆ مامان ☆کیاناولیانا☆ ۲ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری