۱۰ پاسخ

خب الان ک هنوز ۲سالشم نیست😞

بعد ۲سال و نیم و هر وقت آماده بود

😂جالبه خودت جواب خودتو دادی

زوده خیلی دختر منم‌اصلا تو باغ نیس😂

تا خوب صحبت نکنه فک نکنم بشه

خوب نداره چرا میخای بگیری

من که تازه از ۲ و نیم سالگی به بعد میخوام شروع کنم
زوده ولش کن

از ۳تا۴سال خوبه بگیری چون اونموقع می‌فهمه راحت میگه چه عجله ای خواهرم

صبر کن اماده شه

خوب وقتی آمادگی نداره چه اجباریه خواهر

سوال های مرتبط