۶ پاسخ

وقتی دور میگیری یا از محیط میگیری اینجوری میشه

باطریش ضعیفه

خطا زده مجدد بگیر.

رو حالت بدن تنظیم شده ولی داری محیطو اندازه میگیری میگه دما خیلی پایینه خب ۲۵-۲۶ برای بدن خیلی پایینه دیگه

باطریش تموم نشده؟

دور از پیشونیش گرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان مهرادی🫀☘️ مامان مهرادی🫀☘️ ۱۷ ماهگی