خانما تنبلی تخمدانم زیاده؟

تصویر
۷ پاسخ

نگران نباش با دارو حل میشه پیش ی دکتر حوب برو

روز چند سیکل دادی این سونو رو

اوابوست داروی خوبیه همراه با اواهلث و متفورمین و یه ساشه پودری هم به من داده بود برم خونه نگاه میکنم

باید تحت درمان باشی ضخامت رحمت بیاد پایین تر ک لانه گزینی انجام بشه و دارو برای تحریک تخمدان استفاده کنی

من زخامت بالا بود باردار شدم احتمالا ماه بعد بارداری

منم دارم ناراحت نباش دارومسخوری باردارمیشی

ضخامت رحمت زیاده و تنبلی هم داری کلا فولیکول نداری

سوال های مرتبط

مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری