۳ پاسخ

من درد دارم ولی خفیفه کمر درد و پا درد و دست درد هم دارم🥴

درد پریود همون انقباض یکسره است یا میگیره ول میکنه؟

منم دارم شدید خدا بخیر کنه

سوال های مرتبط