۱۰ پاسخ

عزیزم بهش شیر خشک یا شیر بز نشد پاستوریزه پر چرب بده گناه داره از الان شیر نخوره

گریه هم میکنه بخاطر شیر؟؟
چیکار کردی چی زدی به سینه هات با کاری نکردی

پاستوریزه بده یاشیرخشک

چقدر زود حالا این تز کی بوده که اینقدر زود از شیر میخوای بگیری
الان شیر خودتو ندی طوری نیست فقط شیر خشک جایگزین کن

مگه داروت چیه که بده

عزیزم یک سال و سه ماهگی خیلی زوده حداقل بچه باید دوسال شیر بخوره توی رشدش، مغزش همه چیزش تاثیر داره، ظلم به بچه ات هست لطفا این کارو نکن گناه داره، میدونم سختته ولی خب چه کنیم مادریم باید به بچه شیر داد

زوده از الان از شیر بگیری بده کم بده مثلا یبار بده یا دوبار

منم میخوام امپول ۱سالو نیم ک بزنن از شیر بگیرم دیگ

سنش کم نیس شیر خودت میدای یا شیر خشک

کانال غذای کودک در روبیکا بیش از ۳۵۰۰ مادر .🍲💕.
@food_babyy

سوال های مرتبط