هرچقدر بتونی بخری فرق نمیکنه مهم اینه بتونی پس انداز کنی منم هروقت پول دستم میاد میخرم
سکع ازهرکس بخری بایا به همون شخص هم ببری بفروشی
بقیه اون سکه رونمیخرن یا اگه بخرن سکه رو درمیارن ازاون قابش وازوسط میشکننش ببین سکه هست یانه بعد دوباره وزنش میکنن
میبینی روش نوشته ۱۰۰سوت وقتی وزن کرون یهو۷۰سوت میشه
اینجوری ضررمیکنی
اگه سکه خریدی باید موقع فروختن هم ببری به همون طلافروشیه
به نظرم گوی طلا بخر یا طلای اب شده
ازیه جای معتبر بگیر همیشه هم ازاون طرف بگیر چون بعضی از سکه ها مشکوک هس تقلبیه
به دید بلند مدت نگاه کنی خوبه
اما اینکه الان بخری فردا بفروشی نه
پارسیان نسبت به بقیه مدلا (دستبند چرمیا ) اجرت خیلی پایین تری داره
توی وزن زیر نیم گرم فقط پارسیان خوبه
بالای نیم گرم طلاهای بدون اجرت دسته دوم میتونی پیدا کنی
خیلی خوبه
ولی از جای معتبر تیکع طلا قیچی کنن بخری خیلی بهتره
من اندازه 3 گرم خریده بودم خورد خورد
نزدیک 0.900 سوتش رفت
چون موقع فروش باز میکنن
روشم علامت مثبت منفی داره کنار وزنش
فرقی نمیکنه هرچقدر بودجه داری همونقدر بخر مثلا میگم اگر ۵ تومن داری یه دونه بخر دیگه دوتاش نکن هروقت هرچقدر داری همون قدر بخر
برای پس انداز عالیه چون خورد خورد پول بیاد دستت نمیتونی کاری کنی اگه همین پارسیان هم نخری از دستت میره من تا پول دستم میاد سکه پارسیان میخرم
بعدا به خودت میای میبینی کلی پس انداز داری
هرچقدر پول داری بخر اما چون بعدا موقع فروش هزینه ی جلدش کم میشه صد سوتی بگیری بهتره اما من یه موقع پول کم دارم حتی 30 سوت هم خریدم
من گرفتم خیلی ام خوبه بهتر از طلا دست مزدش پایین خیلی بصرفه هس
برای هرکدوم هزینه و اجرت بسته بندی میگیرن، پس وزن بالاتر بهتره،
مثلا برای دوتا ۵۰ سوتی دوبار هزینه بیشتر میدی
ولی برای ۱۰۰ سوتی یکبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.