نگران نباش پست دختر منم اینجوری شده بود در رفته بود فرداش باد کرد
آروم باش عزیزم انشالله چیز خاصی نیست سعی کن دستشو زیاد تکون ندی تا فردا ببریش دکتر
چربش کن با یه باند یا پارچه کشی خوب ببند
متورم میشه دستش اگه شکسته باشه تو در رفتگی خیلی بیشتر تورمش قشنگ مشخص میشه
گلی ضربه دیده
یکم ماساژ بده انشالله که طوری نیست
فقط فردا حتما ببر دکتر عکسی چیزی بگیر مطمئن شی چیزیش نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.