شیرخشک # پوشک # مادر # کودک

تصویر
۵ پاسخ

نگران نباش پست دختر منم اینجوری شده بود در رفته بود فرداش باد کرد

آروم باش عزیزم انشالله چیز خاصی نیست سعی کن دستشو زیاد تکون ندی تا فردا ببریش دکتر

چربش کن با یه باند یا پارچه کشی خوب ببند

متورم میشه دستش اگه شکسته باشه تو در رفتگی خیلی بیشتر تورمش قشنگ مشخص میشه

گلی ضربه دیده
یکم ماساژ بده انشالله که طوری نیست
فقط فردا حتما ببر دکتر عکسی چیزی بگیر مطمئن شی چیزیش نشده

سوال های مرتبط

مامان امیرطاها مامان امیرطاها ۱ سالگی