۷ پاسخ

نه مشکلی نداره منم شش ماهگی دخترم هم عصب کشی وهم پرکردم

بعله من کلی دندون پر کردم این مدت

اره من پاییز عصب کشی کردم

اره عزیزم مشکلی نداره
من ۳ ماهگی دخترم انجام دادم الان ک دیگه بزرگترم شدن

اره عزیزم

بله من ۱ ماهگی پسرم رفتم

بله بچتون دیگه بزرگه حتی کوچیک هم بود مشکلی نبود من رفتم

سوال های مرتبط

مامان هانا و امیر رضا مامان هانا و امیر رضا ۱ سالگی
مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی