نه مشکلی نداره منم شش ماهگی دخترم هم عصب کشی وهم پرکردم
بعله من کلی دندون پر کردم این مدت
اره من پاییز عصب کشی کردم
اره عزیزم مشکلی نداره
من ۳ ماهگی دخترم انجام دادم الان ک دیگه بزرگترم شدن
اره عزیزم
بله من ۱ ماهگی پسرم رفتم
بله بچتون دیگه بزرگه حتی کوچیک هم بود مشکلی نبود من رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.