۲ پاسخ

تا دوسال نمیشه وقتی شیر میدی مخصوصا چون برگشته مو داری یا اونجور که باید نمیزیزه ،شیرشو قطع کردی ۶ ماه بعد برو که هورمونات اوکی شده باشه دیگه بهم نریزه

بله من رفتم

سوال های مرتبط

مامان سیدهامین مامان سیدهامین ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان دلانا خانوم💕 مامان دلانا خانوم💕 ۱۶ ماهگی