۱۰ پاسخ

منم قبلا خیلی زیاد میدادم همش در حال مک زدن بود
گرسنه نبود عادت شده بود براش
دیگه تصمیم گرفتم ازش دور تر بخابم ک بوی من و شیر رو کمتر حس کنه
چون هنوز مستقل نمیخابه با همسرم و بچه هرسه روی زمین میخابیم توی اتاق خودش
دیگه فاصله رو که بیشتر کردم کم کم از سرش افتاد
شب ک با شیر میخابه دیگه بیدار نمیشه تا دم دمای صبح
یکی دوبار میخوره

صدبار🤕🤕🤕🤕

خیلیییییی بار تا چشام میره رو هم بیدار میشه منتظرم ۵ماه دیگه بشه از شیر بگیرمششششش شیشه هم نمیگیره میگن آببده اخه پسر من چشماش بسته در حال گریه دهن باز دنبال سینه

چند بار بیدار میشه من با شیشه بهش آب میدم

هزاران بار
دیشب انقد بیدار شد عصبیم کرد نمیدونم دیگ چیکارش کنم

ديشب هر يك ساعت ي بار شير خواسته و من نداشتم و گريه كرده طفلي

من که گرفتم از شیر راحت شدم
یکی دوبار بیدار میشه
اروم میذارمش روی پام تکونش میدم میخوابه

۵ بار خداوکیلی

۲،۳ بار

دو یا سه بار😤🤕

سوال های مرتبط