خداروشکر امروز بالا نیاورد
شیرخشک ببلاک آ ر دادمش

۳ پاسخ

خداروشکر
عزیزم ببلاک ای ار برا شمام خیلی غلیطه؟؟؟ با چ شیشه شیری میدی؟ دختر من نمیخوره خیلیی غلیظه طبق دستور روش هم درست میکنم

عه دختر من با ببلاک ای ار بالا اورد ولی با نان ای ار کمتر

خداروشکر🤲💐

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۱۴ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۵ ماهگی