مامانا شما در رابطه با شیردهی‌ چه چالش هایی داشتید؟؟؟

۳ پاسخ

اینکه نشسته خوابم می‌برد نصف شبا خیلی سخت بود
گوشی می‌گرفتم تو دستم تا خوابم نبره و تو اینستا می‌چرخیدم
یا اینکه شیرم می‌ریزه و لباسام به گند می‌کشه
یا اینکه صبح پا میشم خیلی درد سینه دارم
البته اینا برا الانه . اون اوایل شیر آنچنانی نداشتم

زخم سینه سخترین درد دنیا از سزارین سختتره

از کجاش بگم خواهر 🤕

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو 🤰 مامان فندق کوچولو 🤰 ۱۷ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس ۱۴ ماهگی