اینکه نشسته خوابم میبرد نصف شبا خیلی سخت بود
گوشی میگرفتم تو دستم تا خوابم نبره و تو اینستا میچرخیدم
یا اینکه شیرم میریزه و لباسام به گند میکشه
یا اینکه صبح پا میشم خیلی درد سینه دارم
البته اینا برا الانه . اون اوایل شیر آنچنانی نداشتم
زخم سینه سخترین درد دنیا از سزارین سختتره
از کجاش بگم خواهر 🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.