۳ پاسخ

من اخرین سونوم برا یه هفته ب زایمانه برا وزنش و ببینه بریچه یا سفالیک

برا بعضی مادرا اخرین سونو همون سونو رشد هس اگه رشد خوب باشه دیگه نیازی ب سونو نیس ولی برا بعضی ها ممکن بچه بریچ باشه یا وزنش کم باشه دوباره هفته ها اخر ۳۶ یا ۳۷ دوباره باید سونو بدن

فکر‌کنم36هفته باشه فکر کنم دکتربر اساس سونوی‌اخر نامه سزارین میده

سوال های مرتبط

مامان دریا خانم 💫 مامان دریا خانم 💫 هفته سی‌ام بارداری
مامان Diyar👼🏻🫀 مامان Diyar👼🏻🫀 ۱ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۰ ماهگی