بچها شیرین میخورم هم حرکاتش کمه چیکار کنم😭

۴ پاسخ

برا منم خیلی اینجوری شده یه روز حرکتش زیاده یه روز کم
NST هم دادم خوب بود
اگه نگرانی برو زایشگاه ان اس تی بده

استرس نگیر یوقتایی بچه خسته است خابه

برو سونو

ب پهلو راست بخواب

سوال های مرتبط