ظرف غذا هم شما سیلیکونی گرفتید؟

۷ پاسخ

من بامبو گرفتم

من سیلیکونی دوس دارم ولی مارک خوب که مواد سمی نداشته باشه خیلی گرونه موندم چی بگیرم ملامین و چینی زود میشکنن

من ی دست ملامین گرفتم
ی دستم بامبو

اینم ظرف دخترم

تصویر

اره عزیزم

اره بنظرم بهتره هم قشنگ میچسبه ب یجا هم یهو بلندش کنه یا بخوره بهش اسیب نمیبینه نینی بنظرم🫠

من ملامین گرفتم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کنجد خانوم🩷 مامان کنجد خانوم🩷 ۱ ماهگی
مامان کیان وکایان 👣 مامان کیان وکایان 👣 روزهای ابتدایی تولد