من بامبو گرفتم
من سیلیکونی دوس دارم ولی مارک خوب که مواد سمی نداشته باشه خیلی گرونه موندم چی بگیرم ملامین و چینی زود میشکنن
من ی دست ملامین گرفتم
ی دستم بامبو
اینم ظرف دخترم
اره عزیزم
اره بنظرم بهتره هم قشنگ میچسبه ب یجا هم یهو بلندش کنه یا بخوره بهش اسیب نمیبینه نینی بنظرم🫠
من ملامین گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.