هیچکدوم
آرکوپال
من یه سری بامبو گرفتم یه سری هم ارکوپال
زنداداشم از این خرید ولی حس میکنم مو بچسبه بهش
من همین مدلی خریدم
من ملامین گرفتم بهتره
من ملامین گرفتم
من ملامین گرفتم
من ملامین گرفتم
من خودم سیلیکونی خریدم
سیلیکونی باید مارک خوب بخری
سیلیکونی ها مو میچسبه بهشون
من سیلیکونی مارکخوبمگرفتم ولی چندشم میشه به بچه غذا بدم توش . همش انگار رد چرب مو اینا توشه. ملامین بگیر
من همین مدلی ک گزاشتی گرفتم و دقیقا همین رنگ😅
من سیلیکونی حس میکنم خیلی چیز میز میچسبه بهش و شستنش سخته
میخام پلاستیکی یا ملامینی بهرم
من بین سیلیکونی و ملامین موندمممم🥲 سیلیکونی قشنگه ولی خب میگن بده
من چیکو گرفتم ارکوپال هم گرفتم
بنظرم ملامین
سیلیکون خیلی جالب نیس
میگن اگر سیلیکونی میگیرین برند خیلی خیلی خوب باید بکیرید که هم مضر نباشه هم با شست و شو بودنگیره
اینم مدل دیگه
من سیلیکونی خیلی دوس دارم🥲
من ملامین گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.