چندتای الان میذارم
من ی رژیم دارم 4سال پیش دو تومن پولشو دادم اوه کامل رعایت کنی خدا بخاد 100 درصد نتیجه میگیری برات رایگان میزارم فقط برا سلامتی بچه هام دعام کن
باید گرمی جات مصرف کنی
همینا که تجربه داشتم گلم .حالا مامان ها هرکی نظری داری عزیزم
ارع من رژیم گرفتم
رژیم سفت و سخت
روز تخمکذاری ۱۴پریودی .دوش واژن .گرمی
همه کارایی که داده بودن دیگه نمیشع گفت یکیش خوبع یکیش نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.