۷ پاسخ

چندتای الان میذارم

تصویر

من ی رژیم دارم 4سال پیش دو تومن پولشو دادم اوه کامل رعایت کنی خدا بخاد 100 درصد نتیجه میگیری برات رایگان میزارم فقط برا سلامتی بچه هام دعام کن

باید گرمی جات مصرف کنی

همینا که تجربه داشتم گلم .حالا مامان ها هرکی نظری داری عزیزم

ارع من رژیم گرفتم
رژیم سفت و سخت

روز تخمکذاری ۱۴پریودی .دوش واژن .گرمی

همه کارایی که داده بودن دیگه نمیشع گفت یکیش خوبع یکیش نه

سوال های مرتبط