۲۲ پاسخ

خوابه

منم امروز اصلا حسشون نکردممم😥😥 خیلی نگرانم چن روز بود قشنگ حرکاتضونو میفهمیدم

یه لیوان اب یخ بخور بعد ب چپ دراز بکش حتما تکون میخوره اب خیلی سرد بخور

سکسکش همین ضربه ها ارومی که پشت سر هم میزنه مثل نبض؟

خدارو شکر ک تکون خورد

شاید خوابه

نگران نباش عزیزم طبیعی بچه که 24ساعت تکون نمیخوره دیگه روز به روز جاش داره تنگ میشه ولی اگه تا فردا ظهر یا عصر تکون نخورد برو سنو

من بعضی اوقات انقدر سرپام و کار دارم که یادم میره آخرین بار کی نی نی تکون خورده

دیگه جاش داره تنگ میشه
مال کن کلا بعد غذا ری اکشن نشون میده بقیه تایما سایلنته

نگران نباش
یه چیز شیرین بخور به پهلوی چپ بخواب حتما تکون میخوره نانازتون

شاید خوابه خب اونم آدمه استراحت میکنه☹️برا منم امروز از ظهر تا عصر تکون نخورد بعد عصرونه خوردم کلی هم صداش زدم نور گرفتم تا بیدار شد.یه آبیموه یا خرما یچیز شیرین بخور یکم صبرکن رو پهلو تکون میخوره

خب شاید خوابه . مگه هر ساعت باید تکون بخوره

ی بستنی بخور بعد ی کم راه برو بعد بخاب ب پهلوی چپ تکوناشو بشمار

اگه فعالیت سنگین داشتی داره استراحت میکنه

منم تکون نخورد خوراکی خوردم شکلات آبمیوه. دست گزاشتم بهش ی تکون ریز خورد رفتم زایشگاه امروز. نوار قلب خوب بود گفت سونو بده اگه حرکتش کم شد
خداروشکر الان حرکتش خوب بود

واسه‌منم‌از بعد از ظهر خیلی ضعیف تکون میخوره

زیاد تحرک نداشتی؟
واسه منم پیش میاد
میتونه طفلک خوابم باشه

استرس بدتره عزیزم
یه چیز شیرین بخور
یکم راه برو باهاش حرف بزن
دست بکش رو شکمت تکون میخوره

یه بالش بزار پشت کمرت تکیه بده لباستو بده بالا یکم هم دیدی تکون میخوره اوکیه

ی چیز شیرین بخور ب پهلو چپ دراز بکش هیچی نیس نگران نشو
رفته رفیق بازی میاد😂

سلام اگر تا فردا صبح تکون نخورد برو سونو

یچی شیرین بخور با آرامش دراز بکش ب سمت چپ

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و هایلین مامان ماهلین و هایلین ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞👨‍👩‍👧 مامان 💞👨‍👩‍👧 هفته سی‌وششم بارداری