۸ پاسخ

عزیزم میخای باد معده ش از دهان خارج بشه معلومه که باید بکشی بالا😂

از پایین به بالا

به بالا

ب بالا دیگ

از پایین به بالا

از دهنش میخاد خارج شه دیگه پس باید ب بالا بکشی

به بالا عزیزم

بس چرا من میکشم به پایین اروغ میزنه

سوال های مرتبط