سلام خانما کدوم مبل قشنگتره میخام بخرم

تصویر
۲۹ پاسخ

222222

تصویر

333333

تصویر

اولی رنگ دیگه

سومی خیلی شیکه

دومی خیلی ساده و قشنگه ولی اینو در نظر بگیر که فقط یک مدت مدِ و بعذ از یه مدت دلتو میزنه سادگیش اشتباهی ک من کردمو نکن تو…به نظرم سومی بهتره ولی چرا سه تاست پس؟

سومیی ولی رنگ تیره ش رنگ تیرهه خیلی عذابههه هقته ای ی بار مث آینه لک میشه باید اونم دستمال بکشی

اولی انگار محکم تره
دومی مینیمال و همیشه مده
سومی شیک تره ولی راحت تر نیست

اولی تو خونه همه هست چون راحتیه. دومی خیلی سادست
سومی بنظرم شیکه

دومی خیلی قشنگهههه

دومیه شیکه ولی یه مدت مد شده از مد میفته
چسترررر بخر همیشه مدهههه

دومی قشنگه

دومییی

سلام. خانم ها کسی. ایمپلنت کاشت کرده ؟، راضی هست ازش

دومی شیک و قشنگ من دوس دارم این مدل رو

دو

دوووووو

دومی....

۲۲۲۲۲

دومی...رنگ تک نفره هاش رو متفاوت بردار خیلی شیک میشه

دومی قشنگه

من دومی رو دارم بنظرم سادگی همیشه مد میمونه دو اگه دوس داری یکم تنوع بدی یک سه بنظرم جالب نی

اولی که خیلی قدیمی دومی هم این روزا زیاده همه جه پره بنظرم سومی قشنگه

دوووو

ببین اصلا سه نفری خیلی بزرگ نخر بنظرم من دوتا سه نفری دوتا تکی دارم خب وقتی اومدیم خونه اسباب کشی کردیم مبل از راه پله رد نشد سه نفری میگم
اگه با عقل الان میخاستم مبل بگیرم حتما ی سه نفری متوسط و بقیه اش هم تکی.

سومی

دومیی

دومیه قشنگ تر و جدید تره

مبل دومی قشنگ تر اس

۲۲۲۲۲

سوال های مرتبط

مامان ડꫝꪖꫝꪖꪀ🫅🏻 مامان ડꫝꪖꫝꪖꪀ🫅🏻 ۱۷ ماهگی