۸ پاسخ

یک سایز بزرگتر بگیر کوچکتر از چسبی هاست.

بنظرتون خوبه بخرم یان بخرم اینقده پول میدم بعد خوب نباشع چیکارشون کنم

سایز ۶

من اینبار ۳ تا بسته شورتی گرفتم بنظرم کیفیتش مثل چسبیا نیس چسبی خیللللی بهتره شورتی نازکتره و زود پر میشه خلاصه دوتاشو رفتم پس دادم چسبی گرفتم بجاش

همون ۵ ....

تقریبا دوهفته پیش سایز چهارگرفتم ۳۸۵

وای/شورتی گو ترین چیزه نظرمنه وای میخوای بشوری پاهاش کثیف میشه اصلن چرته گرفتم اینطرف اونطرف موقع شستن پاره میکنم

ی سایز باید بزرگتر بگیری

سوال های مرتبط