یک سایز بزرگتر بگیر کوچکتر از چسبی هاست.
بنظرتون خوبه بخرم یان بخرم اینقده پول میدم بعد خوب نباشع چیکارشون کنم
سایز ۶
من اینبار ۳ تا بسته شورتی گرفتم بنظرم کیفیتش مثل چسبیا نیس چسبی خیللللی بهتره شورتی نازکتره و زود پر میشه خلاصه دوتاشو رفتم پس دادم چسبی گرفتم بجاش
همون ۵ ....
تقریبا دوهفته پیش سایز چهارگرفتم ۳۸۵
وای/شورتی گو ترین چیزه نظرمنه وای میخوای بشوری پاهاش کثیف میشه اصلن چرته گرفتم اینطرف اونطرف موقع شستن پاره میکنم
ی سایز باید بزرگتر بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.