خانما برا انومالی تا چند هفته وقت هست؟

۷ پاسخ

من 23هفته هستم اما نرفتم انومالی

من ۱۸ رفتم

20عزیزم

علایم ت چی بود عزیزم

فکرمیکنم تا ۲۲ هفته

تا۱۸هفته ۶روز

۲۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان ریـــ❤️ــحــانه مامان ریـــ❤️ــحــانه ۵ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان سامیار و دلسا مامان سامیار و دلسا ۵ ماهگی
مامان محمد کوچولو مامان محمد کوچولو ۹ ماهگی
مامان ثمین💕 مامان ثمین💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی