۶ پاسخ

من ک نگرفتم مگه باید بگیری ؟!
میگن اجازه نمیدن ک
بعد من می‌خوام شیر خودمو بدم اگه خدایی نکرده نشد و نداشتم همونجا میگم برن بگیرن

من از چندجا پرسیدم نان نداشت

میگن نان سنگینه آپتامیل خوبه

من تو بیمارستان آغوز دادم بعد تاچهارماه ببلاک کنارش میدادم بعدش فقط ببلاک و شیر یارانه ای وزن‌دهی عالی میده

من میخام نان بگیرم

من ببلاک گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی