خانما درد زیر شکم تاهفته چندم عادی؟شمام دارید؟

۳ پاسخ

من زیر شکمم بعضی مواقع خیلی کم درد می‌کنه یک ثانیه می‌کشه بعد درست میشه به نظرتون طبیعی هست
دکتر گفت که عادیه

اگر در حد درد شبیه به پریود باشه اوکی من سه ماه اول سر هر دو‌بچه ام داشتم

منم دارم تقریبا

سوال های مرتبط

مامان علی و تو دلیهام مامان علی و تو دلیهام ۲ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۴ ماهگی
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته پانزدهم بارداری