۱۲ پاسخ

آره بابا مگ میخوای چیکار کنی تازه اضافه هم میاد البته بستگی داره چطوری بگیری بخوای سنگین و دو سه مدل غذا درست کنی ن کم میاد

من غذا کباب گرفتم ،کیک خوب،میوه،برا ۱۸ نفر.
شد ۱۰ تومن

اره چرا نشه

اره سوسیس بندری کوکو سبزی کشک بادمجون الویه اینا میتونی بدی اونا هم کادو میارن

چه خبره مگه

آخی پس همون فینگر فود درست کن دوست دارن

فینگر فود خرجتو خیلی بالا میبره سیر هم نمیشن بنظر من درست نکن خرجت خیلی میره بالا اصلا هم ب چشم نیست هیچکس سیر نمیشه میگن این چیه تازه دکور هم ک سال اولش نیس خودت بادکنک بگیر بادکنک آرایی کن مول از اینستا دربیار خرجت نصف میشه

من ی تولد گرفتم ۱۴ام بادکنکاشو خودم درست کردم ی میز کرایه کردم فقط یکبار مصرف و بادکنکا شد یک‌ونیم شام فلافل درست کردم پذیرایی هم سالاد ماکارانی ژله ی موز و پفیلا پک کردم بعدم شربت و کیک دادم همین خوبم شد از پارسال ک دکور گرفتم خیلی بهتر دراومد ۲۳نفر هم مهمون داشتم

سلام بستگی داره
بخوای چطوری خرج کنی
اگر هم قشنگ باشه هم خیلی تجملاتی نباشه میشه
ولی بعضیا براشون تجملاتی مهمه
بعضیا زیبایی و سادگی

ب من ۱۴ تومن بدن ۵۰ نفر شام میدم🤣🫣

اره اگه خودت یه سری کاراشو بکنی

اره بابا مگه میخوای عروسی بگیری

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۲ سالگی