حدستون به جنسیت بچم چیه دوهفته دیگ معلوم میشه دل تو دلم نیس😍

۱۸ پاسخ

دختر...

من حس میکنم پسره

حدسم میگه دختر داری

بنظرم دختررر

دوست داری چی باشههههه

علائمت چجوریه

راهی نیست زودتر بفهمیم

من میگم دختره! ولی هرچی باشه انشاالله صحیح و سالم بغلش بگیری

من میگم هر چی میخواد باشه ولی سالم باشه 💕

ممنون تو بچه چندمته

انتی قطعی نیست فقط انومالی

من میگم دختره،توی تاپیکات دیدم خیلی دنبال بامیه ایی😂من سر دخترم شیرینی دوست داشتم

با نخ و‌سوزن میتونی بفهمی کاملا هم دقیقه

من که دوست دارم پسر باشه حالا هرچی خدا بخاد

عکس انتی بفرس من بگم😌

نه سوم

من میگم پسره ولی انشالله هرچی دلت میخواد بشه😍

منم خیلی مشتاقم بفهمم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری کوچولو💙 مامان بلوبری کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آروین💙 مامان آروین💙 ۴ ماهگی
مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان میران🌙 مامان میران🌙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اسراو رستا مامان اسراو رستا ۴ ماهگی