۱۱ پاسخ

هویج رو ابپز یا بخار پز کن از تو الک رد کن

چای صاف کن
یا رنده ریز

با گوشکوب برقی بزن خوب میشه من درست کردم

اسیاب کن

برا منم خیلی له نشد .
مگه اینکه زیاد بپزی با شیر خودت یا شیر خشک تو میکسر خوووب میکسش کنی اون موقع له میشه .
ولی بچه ایکه تازه شروع کردی غذای کمکیشو اندازه ی بند انگشت هویج هم نمیخوره و نمیشه زیاد درست کرد

مدت طولانی بذار یکم شیر خودت یا یکم اب خودش ک داخلش پخته با گوشت کوب برقی یامخلوط کن اینحوری پوره میشه

عزیزم اول بخار پز بکن
بعد با چنگال پوره اش کن و بعد شیر خودت یا شیرخشک اضافه کن
اگر دیدی بازم نرم نشد با گوشتکوب برقی یا میکسر کامل پوره اش کن

من وقتی هویج رو بخار پز یا ابپز کردم با الک هایی که ارد رو باهاش الک میکنم شروع به کشیدن روش میکنم کامل کلمل پوره شده از اون طرفش در میاد ...

خیییلی بچوشونی له میشه

بریز تو میکسر

با چای صاف کن فلزی پوره کن

سوال های مرتبط