۱۵ پاسخ

نسکافه هم زیادبخور خیلی خوبه

بسلامتی عزیزم ان شاءالله بعد این فقط خیر و خوشی داشته باشی بعد سزارین زیاد سرتو تکون نده ک سردردای وحشنناکی بعدش میگیری

مبارک باشه عزیزم دیگ سختیا تموم شدا یذره تحمل کنی دو سه روز دیگ با نی نی رفتید خونتون خستگی در میکنیدا مواظب خودتون باش عزیزم برای ماهم دعا کن

خداروشکر عزیزم انشالله به سلامتی راحت شدی

ای جانمممم 😍😍😍🥰🥰🥰
خداروشکر بسلامتی گذروندی
قدمش هزاران بار مبارک
اصلا اصلا نگران کوچولوت نباش نهایت چندروز اونجاست چون هفته اش بالا بوده
حسابی به خودت برس
الحمداله بخیر گذشت .

عزیزم مبارکههه
کدوم بیمارستان زایمان کردی و دکترت کی بود؟؟؟

مبارکه عزیزم..قدم نورسیده مبارک
پارسا پور آمد بالا سرت؟

بدم نو رسیده مبارک عزیزم
کدوم بیمارستانی؟

مبارکه عزیزم قدمش پر خیر

وایییی عزیز دلم مبارک باشه قدمش پروخیربرکت سارا جان
حالت خوبه حال حامی کوچولو خوبه

الهی عزیزم
بسلامتی
الان چطوری بهتر شدی

الهی عزیزم قدم نو رسیده مبارک باشه

من یه هفته س سزارین شدم اصلا سخت نبود .پمپ درد هم نگرفتم به توصیه پزشکم.

دلم از امروز صبح پیشت بود هی میخواستم خبر بگیرم معده بی صاحابم نزاشت
ایشالا بخیر و سلامتی
الان چطوری؟
نینیت چطوره؟
خیلی مبارکه ایشالا بخیری و سلامتی و برکت💕💕

الهیییی
بالاخره زایمان کردی ؟
مبارکه
نگرانت بودم

سوال های مرتبط