۱۰ پاسخ

اینم‌ یه حرفیه

دوقلو خیییییلی سخته
ی قرص محرک تخمک گذاری هس لترزول اگ اشتباه نکنم از ۷ پریودی باید شبی ۲ تا بخوری تعداد تخمک ها میبره بالا

قرص لتروزول برا تقویت تخمک فک کنم
فردا از جاریم میپرسم اون دوقلو رو با دارو باردار شد

دوقلو خیلی سخته
خیلیییییییییی

میری دکتر قرص تقویتی میده بهت
بعد حوالی تخمک گذاری میری سونو ببینی چندتا تخمک ازاد شده داری اگر شوهرت قوی باشه شما هم گیراییت بالا باشه صد درصد دوقلو میشه

خیلی خوبه که توانشو داری

منم میخام بدونم

دوقلو خيلي شيرينه🥹
خالا دوقلو دخمل ميخاي يا دوقلو پسر؟

به این چیزا نیست اصلا باید ارثشو خانم داشته باشه.

منم خیلی دوست دارم🤣🤣

سوال های مرتبط