پسر ماه من🥰🐥
عزیزم چرا فک میکنی وزنش کمه ماشالله خوبه اصلا به این فکر نکن
دختر من بدنیا اومد ۲۴۸۰ بود سه ماهگیش ۵ کیلو بود
پسرم ۳۸ هفته و ۳ روز دنیااومد ۳۲۵۰ بود وزنش ..دوماهش ک برا واکسن بردم ۷کیلو بود
37 هفته بدنیا اومد 2 کیلو وزنش بود دوماهگیش 4400
الان و نمیدونم
شیر خشک تروویتال میدم بهش
پسر من دنیا اومدنی ۲۸۴۰ بود ۲ ماه ۲۰ روز داشت بود ۵۸۰۰ اصلا درست شیر ننیخوره خیلی نگران شیر خوردنشم خیلی ریز میزه هست
من ۳۹ هفته ۲۷۶۰ بود .ریزمیزه مثل عروسک بود😂
لنا ۳۸ هفته بدنیا اومد ۲.۵ کیلو بود الان ۶ ماهشه ۶۳۰۰ گرمه
عالیه عزیزم
منم۳۴هفته دنیا اومد۲۵۰۰بود وزنش
الان ۵۳روزشه۴کیلوعه
وزنش خیلی خوبه اضافه وزن افتخار نیست عزیزم
چ مارک شیرخشکی میدی؟اپتامیل پرونوترا بده بهش یا نان اوپتی پرو سریع وزن میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.