۱۱ پاسخ

پسر ماه من🥰🐥

تصویر

عزیزم چرا فک میکنی وزنش کمه ماشالله خوبه اصلا به این فکر نکن
دختر من بدنیا اومد ۲۴۸۰ بود سه ماهگیش ۵ کیلو بود

پسرم ۳۸ هفته و ۳ روز دنیااومد ۳۲۵۰ بود وزنش ..دوماهش ک برا واکسن بردم ۷کیلو بود

37 هفته بدنیا اومد 2 کیلو وزنش بود دوماهگیش 4400
الان و نمیدونم
شیر خشک تروویتال میدم بهش

پسر من دنیا اومدنی ۲۸۴۰ بود ۲ ماه ۲۰ روز داشت بود ۵۸۰۰ اصلا درست شیر ننیخوره خیلی نگران شیر خوردنشم خیلی ریز میزه هست

من ۳۹ هفته ۲۷۶۰ بود .ریزمیزه مثل عروسک بود😂

لنا ۳۸ هفته بدنیا اومد ۲.۵ کیلو بود الان ۶ ماهشه ۶۳۰۰ گرمه

عالیه عزیزم

منم۳۴هفته دنیا اومد۲۵۰۰بود وزنش
الان ۵۳روزشه۴کیلوعه

وزنش خیلی خوبه اضافه وزن افتخار نیست عزیزم

چ مارک شیرخشکی میدی؟اپتامیل پرونوترا بده بهش یا نان اوپتی پرو سریع وزن میگیره

سوال های مرتبط