شیر مادر برای سرماخوردگی خوبه؟

۵ پاسخ

شربت پلارژینم خوبه

اره زود به زود بده

عالیه

اره خیلی خوبه تند تند بهش شیر بده اگه بینیش کیپه سدیم کلراید بریز دستگاه بخورم تو خونه روشن کن

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان اسراخانم مامان اسراخانم ۱۳ ماهگی
مامان 🎀🐰لیانا🐰🎀 مامان 🎀🐰لیانا🐰🎀 ۹ ماهگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی