چی برای سرما خوردگی نوزاد خوبه؟

۳ پاسخ

عزیزم بچت زیر ۶ ماه هستش اصلا سر خود هیچکاری رو انجام نده فقط ببرش متخصص اطفال

ببرش دكتر عزيزم
باتوجه ب سنش پلارژين تجويز ميكنه براش

دکتر

سوال های مرتبط

مامان اسراخانم مامان اسراخانم ۱۳ ماهگی
مامان عباس مامان عباس ۱۶ ماهگی
مامان جوجم☺️ مامان جوجم☺️ ۹ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان جانان کوچولو💗 مامان جانان کوچولو💗 ۱ سالگی
مامان قند عسلم😍❤️ مامان قند عسلم😍❤️ ۱۰ ماهگی
مامان 💙✨تابان✨💙 مامان 💙✨تابان✨💙 ۹ ماهگی
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی