سلام برای گرفتگی بینی نوزاد چی خوبه

۸ پاسخ

اسپره بینی بزن بعد با پوآر در بیار

از کجا متوجه شدین گرفته هس؟

دکتر به پسرم یه قطره گیاهی داده میریزم رو بالشتش ده قطره عالیه بینیش کاملا باز میشه (منتول)

اسپره ببنی نوزاد

بخور سرد روشن کن
زیاد نزدیک نباشه بهش

برو داروخانه بهش بگو قطره بده خارجی درجا درجا باز میکنه

اسپری سدیم کلراید ۰/۶۵

قطره سدیم کلراید بگیر تو هر سوراخ بینی ۱ قطره بریز و بعد با پوآر بینی تمیز کن بینیش رو

سوال های مرتبط

مامان آرکان بالام😍 مامان آرکان بالام😍 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی
مامان پناه🫀🧿 مامان پناه🫀🧿 ۱۱ ماهگی