۹ پاسخ

چه جور ثبت نام کردی به ما چیزی نمیدن

دهک چندی

کجا ثبتنا کردی

اینم عکس

تصویر

چجوری میشه برداشت کرد عزیزم تو چ کارتی میریزن من بچم بدنیا اومد وزنش ۲۳۰۰ بوو الان همچنین ۳ نشده

چجوری ثبت نام کردی

به ما فحش هم نمی‌دن😂😂

ب چ کسایی تعلق میگیره؟

پنج میلیون و دویست؟؟

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی