مامانا بچهای شماهم خیلی لجباز شدن؟؟

۷ پاسخ

درخاست بده گللللل🩷😍

خیلی گوشی نمی‌دم بهش از لج من کنترل ها رو پرت می‌کنه زمین می‌دونه حساسم یا می‌ره پرده می‌کشه یا در کابینت ها رو میکوبه روهم یا هم تلویزیون رو تکون میدع

به شدت

به شششششششدت.

فقط وقتی بازی نمیکنم باهاش لجبازه

بشدت

اره والا🫤

سوال های مرتبط