من خریدم،اصلا جالب نیست
از یکتاپلاس خریدم اگه اسمش رو درست یادم باشه
چند ماه پیش خریده بودم،اندازه پول یه بسته پوشکش شد،شوهرم میگفت حداقل به اندازه یه بسته پوشک ازش استفاده کن😂
من خریدم بیشتراز۳.۴ساعتم نمیبندم بنظرم زیادجالب نیس همون مای بیبی بهتره
من شب تا صبح برا دخترم میبندم جیش نمیکنه اصولا
من خیلی راضیم
بچم از وقتی پوشک دائمی میبندم پاهاش خیلی کم میسوزه قبلا باسنش زخم میشد
پسر من با یه بار دستشویی نم زد
الکی والا بیشتر ذخیره آب تموم میشه تا به محیط زیست کمک بشه
قابل شستشو و باز استفاده میشه ولی خب فقط به درد خونه میخوره بیرون بازم باید پوشک ببندی
همون شورتایی که استفاده می کنن بجای پوشک
کهنه میزارن توش استفاده می کنن
ولی بنظرم اصلا خوب نیست من برای دخترم خریدم فایده نداشت نم میداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.