والا من میرم تاریخ پیوستن به گهواره رو نگاه میکنم ..یکیشون زده بود یک روز ...۲۸۰ پاسخ داشت و یک پست ..همش هم یک متن صدقه سرتون هرچی باشه به بچم میدم رو کپی کرده بود و زیر تمام تایپک ها گذاشته بود...آدم هر چقدر هم ندار باشه شیر خشک باز شده اونم هر مدلی به بچش نمیده...خیلی ها دلشون میسوزه پول میدن...
چی بگم اخه ادم میمونه من میگم اخه اونی که واقعا نداره هزینه نت هم نداده
خيلي زياد نشدن؟؟
راستش بنظر من نه
اینا یا ماست بندی دارن یا شیرینی پزی اصلا باور نکن انقدر هم مینویسن که آدم گریش میگیره ولی دروغه شما باشی شیرخشک باز شده از هر برندی رو میدی به بچت....باورکن دروغه
اره واقعا آدم میمونه
الان مم به یه نفر شیرخشکی که بچم نساخته بود داشتم با یه تعداد مای بیبی کوچیک و چندتا لباس فرستادم
اخه اگه کلاهبردارن چرا باید کهنه های مردمو و استفاده کنن
اونی ک پول میخواد کلاهبردار میشه دیگ
بعد بهم گفت پتو خیلی لازمشه کهنه هم باشه هرچی باشه فقط پتو باشه
آدم میمونه بخدا
ی طوری شده که واقعا آدم نمیدونه کی راست میگه کی دروغ.از طرف خانه بهداشت هم که به نوزادها که نیاز به شیر خشک دارن ،شیر رایگان میدن .
الان یکیشو دیدم نوشته بود و عکس بچشو گذاشته بود برای پوشک که نداره،ازاین مشما قدیمیا بسته کلن سوخته،البته اگه راس بودحرفش و عکس عکس بچه خودش بود
یکی میگه شوهرم معتاده خب بگو بیجا کردی باردارشدی
یکی میگه تصادف کرده اینم درست مگه خانواده ندارن از خانواده اشون کمک بگیرین
یکی دیگه میگفت کار نیس شوهرم هرچی میرع سر خیابون کار گیرش نمیاد
فککنم همشونکلاه بردارن یه چند تایی هستن واسه منم میاد بیشترشون هی حذف میشن دوباره میان
منم موندم بخدا
😐ینی واقعا کلاهبرداری اینطوری ام میشه؟ ب نظرم واقعیه اخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.