ینی چی ۲۵ هفته نرفتم؟
😳برگام ، دکترت کیه مگه؟!
دکتر من تاکید داشت بعد از ۳۰ هفته هر دو هفته برا چک برم حتما
تو ۴ هفته ممکنه جبران نشه اصلا این اشتباهو نکن روند وزن گیری هم نحوه خودشو داره نمیتونن یه سری از جنین ها روند وزن گیریشون پایینه و زمان بر و زایمان درکل یه چیز غیرقابل پیش بینیه ممکنه زودتر دردت بگیره یا کیسه ابت پاره بشه احتمال هرچیزیو باید بدی بعد اون موقع پشیمونی فایده نداره
حتما برو زودتر ک اگه وزن گیری جنین نرمال نباشه بتونن تا تاریخ زمانت اوکی کنن
برو حتما سنو وزن داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.