۵ پاسخ

ینی چی ۲۵ هفته نرفتم؟

😳برگام ، دکترت کیه مگه؟!
دکتر من تاکید داشت بعد از ۳۰ هفته هر دو هفته برا چک برم حتما

تو ۴ هفته ممکنه جبران نشه اصلا این اشتباهو نکن روند وزن گیری هم نحوه خودشو داره نمیتونن یه سری از جنین ها روند وزن گیریشون پایینه و زمان بر و زایمان درکل یه چیز غیرقابل پیش بینیه ممکنه زودتر دردت بگیره یا کیسه ابت پاره بشه احتمال هرچیزیو باید بدی بعد اون موقع پشیمونی فایده نداره

حتما برو زودتر ک اگه وزن گیری جنین نرمال نباشه بتونن تا تاریخ زمانت اوکی کنن

برو حتما سنو وزن داری

سوال های مرتبط