۹ پاسخ

خیلی بده بچه های من یک ماه درگیر بودن

منم بیدارم بچم تب داره و بالا میاره و دل پیچه هم داره

من بیدارم پسرم تب شدیددارع دو شبه نخابیدم

من خودم با۳تابچه هام همه باهم گرفتیم اگه خوبم بشن بازشنبه میرن مدرسه روز از نو روزی ازنو

من بیدارم بچم سرفه شدید میکنه بینیش کیپ کیپ گرفته😭

آخی عزیزم خیلی باید مراقب باشیم

وااااای من خودم مریضم نمیتونم نفس بکشم بچمم احساس میکنم خفیف گرفته

پسر من اون سری سرفه داشت این سری باز سرفه نداره ابریزش بینی داره و کلافه

من بیدارم دلم کبابه براش با این سرفه ها

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل🥹🫀 مامان شیرین عسل🥹🫀 ۲ سالگی