خانما برای سوزش سر دل چه داروهایی میخورین؟؟؟؟!

۲ پاسخ

قرص معده لنسوپرازول۳۰ دکتر داد سوزش و درد معده داشتم و بالا می‌آوردم همش بیشتر بخاطر سوزش داد گفت اسید معده ات رفته بالا

دکتر من گفت راهی نیست
فقط برای حالت تهوع یه شربت و قرص داد گفت کمترش میکنه

سوال های مرتبط

مامان فندوقی🥰 مامان فندوقی🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نوتلا مامان نوتلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی