۳ پاسخ

کرم شقاق سینه بزن ، واقعا شفاست، من برا پسراولم زدم سریع زخم سینه م خوب شد و خوردنش برا بچه هم ایراد نداره ، قیمت هم مناسب بود، الان برا پسر دوم هم اگر زخم شه حتما میزنم

واقعا بارداری و زایمان و بعدش بچه داری چقدر سخته، خیلی زحمت داره، من قبل این بچه دار شدن، همش میگفتم تک بچه ظلمه ولی واقعا الان نمیتونم فک‌کنم به بچه دوم، خیلی سخته و سختیش از همه مهتر اینه که توسط اطرافیان درک‌نمیشی و توسط حرفاشون اذیت میشی

زخم شده؟

سوال های مرتبط

مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی