بچم چطوری شده به نظرتون سوخته یا حساسیت

تصویر
۱۷ پاسخ

اخ اخ سوخته ک. پماد ان ان بزن بهش با زینک و کلوتریمازول بزن بهش

پماد هیدروکورتیزون با کلومایتیزول قاطی کن بزن

اردن بزن انگاری سوخته

حساسیت بیشتر دور مقعدش میزنه بیشتر

پماد چشم بزن از شیرت اگه شیر میدی بمال روش

مدفوع نکرده دیر بازش کرده باشی؟

کهیر زده.حساسیت داره.بسته مای بیبیش عوض کن احتمال این بسته آلودگی چیزی توش بوده موقع بسته بندی.مرتب باشامپوفیروز بشورش بزارش تووان آب وشامپوبریزتوش بعدم زینک به مقدارخیلی زبادبزن بهش بعدپوشکش کن

هیدروکورتیزون بزن

روزی چند بار با شامپو بدن فیروز بشور بعد خشک کن بعد پماد ان ان بزن بعد کالاندولا خیلی زود خوب میشه

حتما ببر دکتر بچه گناه داره
فعلا مدل پوشکش رو عوض کن
پماد سوختگی هیدرودرم برای نوزادانه اون عالیه برای سوختگی
ولی اگه حساسیت باشه باید برسی کنی ببینی چی بهش دادی که جدید بوده بهش نساخته

بچه سوخته. امشب باز بزار تا صبح گنا داره خوب بشه. و با وازلین یا کرم دست و شورت چرب نگه دار

خیلی بده سوختگی و حساسیت زده ب بیضه هاش خطرناکه پماد کالاندولا بزن و کلا پوشکش نکن

این حساسیت عزیزم
بازش بذار
زیاد پوشک نکن
پماد سیوند کالاندولا برای دخترم خیلی خوب
شما ببین چی خوب براش بزن تا زودتر خوب شده ک‌اذیت میشه بچه

اخخخخخخخ

سوخته کالاندولا بزن

سوخته بنظرم پوماد باریچ بزن عالیه

حساسیت

فکر کنم سوخته.

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو 👧 مامان فندق کوچولو 👧 ۱ سالگی
مامان هانا خانوم 🍒 مامان هانا خانوم 🍒 ۱ سالگی