شنبه هفته دیگه میرم انومالی ، اخرین حدساتونو بزنید😁🫠

تصویر
۱۹ پاسخ

هركى هر سوالى داره ميتونه عضو گروه تلگرامم بشه اونجا مخصوص خانماي باردار وحتى اونايي كه قصد باردارى دارن
پيام بزاريد عضوتون كنم تو گروه Samirapixiie@

پسر احتمال قوی

منم شنبه هفته دیگه میرم البته من برا تعیین جنسیت رفتم ولی انومالی مطمعن تره

فک کنم پسره

شبیهه پسره

انشالا سالم باشه من دو هفته دیگه میرم سنو خیلی دلم میخاد ببینم چیه

عزیزم شما ازمایش سلفری نداده بودی؟که جنسیتش مشخص باشه؟

عه منم شنبه 2 اسفند😊

پسرہ

منم پنج شنبه هفته بعد قراره برم

عکس بالاییه شبیه نینی منه 🥹

۹۰ درصد پسره شبیه عکس سونو منه

دختره.

دکتر احتمال چی داد بهت گلم ؟؟

دخترهه

پسر به نظرم دکترتون حدس نزد؟

پسر!!

پسر صد درصد

احتمالا پسر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه✨🤰🏻 مامان معجزه✨🤰🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری