بچه دوم و بعدی به مراتب راحتتر از اولی هست و اتفاقا لطف بزرگی در حق بچه اول و خود پدر مادره
ما هم همین حسو وقتی شما باردار بودین داشتیم همین حالا هم تنم میلرزه
منم دقیقا مثل خودتم... انگار من این پیام نوشتم😂
منم.
خودت واسه دومی اقدام کردی؟ یا یهویی شد؟
من حس رو نسبت ب شیردهی دارم،نمیدونم چرا از شیر دادن خیلیی بدم میاد بم سخت میگذره شیر دادن
منم دقیقا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.