۷ پاسخ

بچه دوم و بعدی به مراتب راحتتر از اولی هست و اتفاقا لطف بزرگی در حق بچه اول و خود پدر مادره

ما هم همین حسو وقتی شما باردار بودین داشتیم همین حالا هم تنم میلرزه

منم دقیقا مثل خودتم... انگار من این پیام نوشتم😂

منم.

خودت واسه دومی اقدام کردی؟ یا یهویی شد؟

من حس رو نسبت ب شیردهی دارم،نمیدونم چرا از شیر دادن خیلیی بدم میاد بم سخت میگذره شیر دادن

منم دقیقا

سوال های مرتبط