سلام
دوستان من اولین روز آخرین پریودم ۷ دی بود کی بچه دنیا میاد؟

۱۷ پاسخ

درست ۷ شهریور

توی مهر

سز اخر شهریور.
طبیعی مهر

از کی طاق باز نخوابم؟

عزبزم گهواره خودش حدودیشو میگه بهت فقط امکان داره زودتر بشه

همش داعم دمای بدنم ۳۷ هست

همین برنامه تاریخ زایمانت رو تقریبا میگه عزیزم

منم دقیقا ،۷دی هستم،یعنی برا من زده۱۲مهر زایمان
شما ویار هم داری؟

چهل هفته میشه 14 مهر

قبل مهر باشه بهتره

تاریخ زایمان طبیعی ۱حتمالا ۱۲ مهر

تو سونو آن تی بهت دقیق میگه به پریودی نیست به روز لقاح که بچه گرفته هستش

شما سونو تشکیل قلب رفتید؟

۱۲ مهر

سلام برای من ۲ دی بود رفتم سونو تاریخ ۸ مهر داده
ولی این دقیق نیست دیگه
یه بازه استمثلا اواخر شهریور تا اوایل مهر

ممنونم

۲۵ شهریور اینا اخراش

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیانا و جوجه🤰 مامان کیانا و جوجه🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🐥پسر کوچیکه 🐥 مامان 🐥پسر کوچیکه 🐥 هفته هجدهم بارداری
مامان پدی مامان پدی هفته سی‌ویکم بارداری